100314: My life is brilliant


Igår var jag i Östersund igen, denna gången med mina föräldrar. Våran shopping bestod utav en duschkabin, en vinkelslip, en matta, hantlar och ett verktygsset i stort sett.

Nu är jag stolt ägarinna av ett lila verktygsset och en kokbok, jag kan alltså flytta hemifrån vilken dag som helst. Och nu är det nära, imorgon (15/3) är första dagen för att söka högskola. And I will! Ska försöka få bort naturkunskapen och engelskan så fort som möjligt och koncentrera mig på matten som går otroligt dåligt.

Så har jag tid att gå omkring och vara olyckligt kär? Nej, verkligen inte. Så från och med nu är jag alltså inte kär.
Om det ändå kunde vara så enkelt. Soundtrack to my life är just nu James Blunt - You're beautiful. Lyssna och förstå.

Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0