100312: OFF WITH HER HEAD!


Gårdagen var rätt fin. Jag beställde äntligen min klipptid, så på tisdag blir det klipp klipp. (Och nej jag har absolut ingeeeeen ångest)

Efter det så åkte jag, min mor, min moster och min kusin till Östersund. Där shoppade de en hel del. Emma fick ett par galet snygga byxor av min mor i tidig födelsedagspresent. Hon köpte även en hel del färgglada kläder (läs: Rosa). Min mor fyndade även en hel del. Jag själv kom hem med djävulens påfund, denimleggings. Men jag insåg att jag var tvungen att prova, eftersom jag inte kan hitta ett par jeans som sitter tight över min obefintliga behind.

Vi åt på Shanghai Wok och sedan traskade vi iväg till bion där vi såg Alice in Wonderland. Sevärd film, helt klart, och för mig även en film som måste finnas i min ägo.


Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0