100310: And I'll be dancing with myself


Nya tag?
Ja!


På något sätt måste jag rycka upp mig själv. Så nu ska jag påbörja ett sjustegs-program för att bli gladare.

Jag ska:

- Boka klipptid! Fierce hair är en stor humörhöjare.
- Gå på bio! Alice in wonderland, såklart.
- Träna ännu hårdare! Magen ska bort till studenten. It's a must.
- Sjunga mer! Träning och nöje ftw.
- Plocka bort kläder jag inte använder! Så jag inte av misstag tar på mig något plagg på morgonen som får mig att skrika ut att jag inte kan ha något på mig, för att allt ser hemskt ut.
- Börja använda mer smycken! Har jag en mindre smyckesbutik hemma så bör jag väl utnyttja det?
- Hitta en studentklänning! "FIERCE! FIERCE! FIERCE!" är mitt mål.

Med hjälp av det här bör jag bli gladare, trevligare och förhoppningsvis håller det tankarna på avstånd ett tag.

Jag har inte så mycket skolarbete som ligger nu, det är bara matten som känns riktigt tung, så om någon själ råkar vara bra på matte så är jag tacksam för hjälp!


Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0