100227: Think you moron


Idag blir allt annat undanträngt, för här ska jag sitta hela dagen, framför min dator.
Har tänkt att jag måste göra undan allt skolarbete, för jag blir stressad av att ha allting liggandes. Jag får skuldkänslor så fort jag gör något annat än att plugga. Det är väl iochförsig bra inför hösten, med högskola och allt. Men just nu så är det svårt då skolan faktiskt tynger ner mig rejält, och nej, inte skolarbetet, bara av att jag måste vara där.

Just idag är det 104 dagar kvar.
Efter dem har jag alltså spenderat:
13 år
eller 156 månader
eller 4745 dagar
eller 6 832 800 minuter endast för att gå skola här.

Här, på ett ställe där jag en gång trivdes, när det fortfarande var hela världen. Nu vet jag så mycket mer, och inser att jag inte behöver det här alls. Jag är tveksam till alla som säger att man längtar hem till Norrland när man väl flyttat härifrån, det är hemskt, men jag tror inte jag kommer sakna någonting här.

Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0