100222: Fat city


Jag har lyckats gå ner 9 kg från den 1 januari tills idag.
Den insikten gör att jag blir om möjligt mer motiverad till att träna mer, och nej, oroa er inte, jag äter faktiskt mycket till skillnad från vad jag gjorde förrut. Två månader till, sen måste jag försöka hitta en studentklänning, och förhoppningsvis har jag gått ner ett par storlekar tills dess. Det jag ser som det största problemet just nu är att min mage ser lika stor ut som förrut, eftersom jag tappat alltför mycket i omkrets kring min stackars rumpa (som var knappt märkbar redan innan) och att jag inte riktigt vet hur jag ska träna ryggen för att få bort det fett som är där. Men det går framåt, vänta bara, snart är det jag som är kung!

Små söta ord
Postat av: Sandra

Starkt jobbat! Försvinn inte bara är du snäll och kom ihåg att inte fokusera på kilon utan proportioner och det du ser i spegeln. Att gå med stavar är bra för kärlekshandtag och bak mot ryggen har jag hört. Önskar jag hade samma disciplin som dig att träna! Lycka till :)

2010-02-24 @ 14:50:25
URL: http://sandradoberck.blogspot.com
Postat av: Jennifer och Linnéa / Sweetnothing

svar: Åh vad roligt att du ska baka dessa godingar!

Formerna har funnits på Ica Maxi men nu har vi inte sett till dom på ett tag.

Nu för tiden använder vi oss utan hårdare "metallformar" som hittas på olika köksaffärer.

kram och lycka till!

2010-02-24 @ 17:13:12
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0