100408:


Har inte blivit så mycket skrivet på ett tag nu.
Anledningen är att jag har varit så galet trött, och att jag faktiskt haft saker att göra.

Vanligtvis så tränar jag varje morgon, och har försökt gått med stavar ibland. Sen blev jag så olyckligt sjuk att jag inte kunnat träna. Men i måndags så klev jag upp, tränade som vanligt och gick ut och gick med stavarna innan frukost, och så har hela veckans mornar sett ut. Åh vad jag inte längtar efter de vanliga skolveckorna.

Mina kvällar har bestått av skratt, fånerier, transponeringar och funderingar.
Vi har alltså repat till musikcafét, jag och pojkarna.
Det går framåt, och jag skiter allvarligt talat i om någon skulle tycka att det låter förjävligt, för vi har iallafall kul ihop.

Resten av min vecka är fullproppad med saker att göra.

Fredag: Träna, jobba, plugg
Lördag: Träna, högskoleprov, middag, dansgala
Söndag: Dorotea, gratta mormor, eventuellt repa

Ikväll ska jag läsa lite om nervsystemet så jag kan göra provet till veckan. Kan vara fint att få klart några kurser snart.

Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0