090928: DOn't you cry tonight


Saker börjar bli riktigt jobbiga och jag kan inte hantera allt längre.
Jag har slutat att lova saker, av rädsla för att inte kunna hålla dem. Fler borde vara så.
Jag fick en ångestattack under matten idag och skyndade mig därifrån till min mormor där jag skulle äta lunch och få födelsedagspresent.

Det var nog den finaste presenten jag fått, nämligen förlovningsringen som min morfar gav till henne, som hon hade smält och gjort om lite så det var lite stenar i den osv. Iallafall så blev jag överlycklig när jag hittade texten "Erik-Olov 19/12 1959" Alltså, dagen då min morfar gav den till henne, och hans namn. Ringen är tokfin och jag älskar den verkligen, men den är för stor för mina fingrar, så jag ska köpa en guldkedja att fästa den i.

Imorgon måste jag verkligen packa, åker till Stockholm på torsdag, kan bli skönt att få komma bort.

Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0