090912: Och jag såg älvor precis överallt


Vissa människor saknar man, vissa vet man inte hur mycket man saknar försen man hittar varandra igen. Ungefär så är det med Matilda, min kusin. På något sätt tror jag att hon är den enda person jag inte behöver undanhålla ett jävla dugg för. Hon vet för väl hur allt är, mycket har hon varit med om själv. Det är det som skrämmer mig lite, vi har inte haft någon kontakt på flera år, båda har varit med om liknande saker, en del saker är VÄLDIGT lika.

Iallafall så är hon nog den "storasyster" jag behövt och behöver nu. Det känns lättare när man kan kasta ut allting till någon som faktiskt förstår, för många lyssnar, men vet inte alls vad man pratar om. Så är det inte med henne. Hon lyssnar, förstår, ger tips och berättar saker för mig, om sig själv. Vi har en väldigt bra ge- och ta-balans.

Jag är bara så glad att vi hittat varandra igen.
Hon betyder så otroligt mycket ♥



Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0