090911: Your faith walks on broken glass


Igår fick jag höra något som verkligen gjorde mig glad, ja nästintill lycklig!
En av älsklingens vänner skrev det här till mig:

" Jag vet att jag inte känner dig, och att du antagligen inte vet vem jag är. Tror inte att Robin har pratat om mig på det viset, så det är förståeligt.
Jag är i vilket fall väldigt glad över att Robin hittat dig (eller att du har hittat honom?), och jag ville bara att du skulle veta det. Han förtjänar det bästa, och det var på tiden att han fick det. "



Det höjde min självkänsla lite, och jag tyckte att det var toksött av henne!
Så kunde jag skulle jag ge en tokstor kram till hjärtats vän, Erika! ♥



Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0