091021:


"Du har mig alltid, oavsett om du är min flickvän eller vän"


På nåt sätt gjorde det mer ont än om han hade börjat gråta, skrika, reagerat normalt. Just nu sitter jag hemma hos honom och gråter, försöker ta beslutet om jag ska åka hem tidigare än nästa torsdag eller om jag ska härda ut. Samtidigt måste jag försöka ta beslutet om det är värt att bara ställa allt i ett standby-läge och bara ta en paus, eller om det ska ta slut på riktigt.

Jag trodde aldrig att något skulle kännas såhär jobbigt, jag älskar honom, men klarar inte ett förhållande, det är jag som är fel. Han är en underbar kille och det känns som att jag bara kastar bort allting, men jag kan inte rå för det. Han är tokfin, omtänksam, och en vacker person. Hade han bara varit mer framåt hade han kunnat få vem som helst! Jag känner mig hemsk, hemsk, HEMSK!

Små söta ord
Postat av: Erika

du är inte hemsk. hemsk är man om man vart otrogen, om man ljugit eller annat. Mår man inte bra och behöver ha egen tid så är man inte hemsk. man tänker på sitt eget bästa och att man ska må bra. Dte är allt annat än själviskt och hemskt. Det är fint att han reagerar så och finns vid din sida oavsett hur ni har det.



Att ni kan pausa om ni vill r också ett bra alternativ även om du altid kommer ha det i baktanken och kanske känna lite stress över det. Ett alternativ är ju att ni inte är något alsl utan bara är där för varandra oavsett och omd et kommer på dal sedan så kan ni fortsätta. Som att pausa fast endå inte.



Jag hoppas verkligen att du finenr ett sätt som gör att du mår bra ocha tt du orkar fortsätta med ditt vardagliga och annat som har i livet att göra. För det viktigaste är ju att man sj mår bra, inte att man ska försöka få andra att må bra. Det kan man ta sen när man mår bra sj.



Du är så fin Wer.

2009-10-21 @ 10:16:46
URL: http://macae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wera, du är inte hemsk. Du är en av de mest speciella människorna jag stött på här i livet. Var rädd om dig själv, du är snäll, tuff oc hsnygg. Vad mer kan man begära?

2009-10-21 @ 10:26:15
Postat av: 47

du är dum som känner dig hemsk. sluta med det. du har ingen anledning till det<3 ^^

2009-10-22 @ 18:01:19
Postat av: Deep

You are awesome, you deserve the best! <3

2009-10-23 @ 22:07:44
URL: http://facebook.com/deep.sharma

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0