091130: Ta min hand jag följer dig, vi ska åt samma håll!



Nästan 3 timmar av konstant kärlek!
Det var vad jag utsattes för igår, mellan 20.00 och 22.50. Förbandet var riktigt bra (och basisten var grymt jävla snygg), Andreas Grega hette dem, och jag rekommenderar dem starkt! När allas vårat hjärta Lars klev upp på scenen så blev jag förlorad. Människan är så vacker, hans röst är oslagbar, och jag känner mig nykär så fort jag lyssnar på hans låtar hemma, nu är jag på ett djupare stadie, jag är förälskad.
Att han spelade många av mina absoluta favoriter var ju ingen nackdel, Söndag 13.3.99, Jag har väntat på ett regn, Elden, Elegi, Söndermarken och Lång dag.
KÄRLEK. KÄRLEK.KÄRLEK.

Jag vet inte vad jag ska säga mer än det.


Små söta ord
Postat av: linn

Juste! De hade jag ju totalt glömt bort!

Din lyckoost!

2009-12-01 @ 18:22:37
URL: http://goblinn.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0