091125: Good-luck-charm


Små fina hjärtan, med snäckskal i. De bildar en treklöver på min handled. Sammanlagt har jag sju stycken sådana på mitt fina armband. 3 blå, 2 rosa och 2 gröna. I övrigt är jag svart/vit.

Jag har jobbat riktigt bra på lektionerna idag, trots att jag har huvudvärk och mår illa. Och nej, jag var inte ute och firade 200-dagars igår som stora delar av min klass gjorde, jag mår såhär ändå. Förhoppningsvis mår jag bättre till helgen, när jag för en gångs skull har något planerat.

Just nu har jag religion, där jag arbetar med kristendom och islam. Vi är tre personer i en stor datorsal, jag, Sara och en okänd kille. Resten av klassen sitter inne i klassrummet och tittar på någon film om islam. Jag är tom i huvudet, men känner att jag vill skriva ändå, så ni får ursäkta mitt flummiga inlägg.
Jag slutar snart, så jag måste väl avsluta det här också, som allt annat.

Jag tänker inte lämna något halvdant igen.


Små söta ord
Postat av: 47

du är så vacker<3

2009-11-25 @ 15:10:30

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0