091122: Ditt smeknamn är döda bokstäver för dig


Har ni tänkt på hur många olika personer vi varit?
Jag menar, vi är inte samma person som vi var i lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet, för ett år sedan. Eller hur? Vi förändras, växer ifrån eller förlorar vänner. Hittar nya vänner eller återfinner gamla vänner, pendlar mellan verkligheten och drömmen.

Vi växer upp.
Det är vad alla säger iallafall. Jag tror inte att man kan säga så, vi hittar bara nya pusselbitar till vårat förnuft. Dock så är det nog så att det ALLTID kommer saknas en bit, för vem har hela sitt förnuft? Jag gissar på att ingen har full kontroll.

Vi byter klädstil, musikstil, beteende, ordförråd, umgängeskrets, hobbys.
Ingen kan säga att vi är samma person igenom allt det, med tanke på att allt vi går igenom påverkar oss, en del saker påverkar oss knappt märkbart, medan andra kan förändra hela våra liv.

Så är du säker på att du vet vem du är imorgon?

Små söta ord
Postat av: 47

jag har bara blivit bättre med tiden. inte bra nog, men bättre.

2009-11-24 @ 21:21:45

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0