090601: I'm the one that really loves you baby



Jag vet att jag säger det, ibland kanske lite för ofta, men jag tycker att det är en underdrift. Du rusade verkligen bara in i mitt liv, och om du bara visste hur otroligt glad jag är att du gjorde det. Saker har känts lite lättare sen du blev en del av mig, och jag litar på dig, och det är inte många som jag faktiskt litar på. Jag blir lugn av din röst, och av varenda fin sak du säger om mig eller om oss, så slår mitt hjärta ett extra slag. Och som om det inte vore nog att du har en sån underbar personlighet som jag fastnat för till 100%, så är du så otroligt vacker, det känns så overkligt att det är mig du vill ha, men jag är lycklig över att jag får vara din. Så älskling, bara som ett statement för något du redan vet, så vill jag säga att jag älskar dig. ♥


Små söta ord
Postat av: Emmie

okej, jag har verkligen missat något.

Jag vet inte om det är en hund, ett får, en pojkvän eller nåt annat du pratar om. Så, msn eller sms direkt! Puss <3

2009-06-01 @ 00:36:05
URL: http://thewindcriesmary.blogg.se/
Postat av: 47

älskade Wirr <3

2009-06-03 @ 13:55:52

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0