090524: I'm not an actor I'm not a star


WHOHO!
Efter svenskaredovisningen på fredag så är jag helt klar med allt skolabete för terminen. Det känns så otroligt bra och jag kommer nog kunna vara på bättre humör, och tillochmed se förbi de och det jag ogillar och stör mig på nu. Jag kanske äntligen får tillbaka mitt humör igen, ni vet det där glittrande och mjuka. Det är det jag strävar efter.

Så, det är snart sommar, och jag har fortfarande inte hittat någon bikini. Jag börjar få lite panik faktiskt med tanke på att de jag har är för stora nu, jag vill ju ha en som sitter bra, och som inte ger mig STORA vita partier efter solandet. Hmm. Jag får nog fortsätta leta.

 / W

Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0