090521: Enter the dreamland and leave your history at the door


Jag orkar inte lägga så mycket fokus på saker nu, det känns som att mitt huvud har tagit semester. Det är 20 dagar tills jag slutar skolan, 50 dagar tills jag har jobbat klart, sen är jag fri att åka till hjärtat. And you bet I will! Så mycket som jag längtar efter den där pojken trodde jag var omöjligt, men hey, jag hade fel.

Var med min darling, Amanda, idag. Vi hade en bunkdag och löste lite världsliga problem, som vanligt. När vi skulle gå och handla såg vi en söt liten bil som vi gärna skulle ha haft, för roadtrips och sånt. Sen insåg vi att vi skulle stanna var tionde mil för att vi var hungriga, så det skulle nog ta lite tid för oss att ta oss genom Sverige.

Som det känns just nu med skolan så orkar jag verkligen inte att bry mig om människor, och jag kommer inte kunna sjunga på skolavslutningen. På min egen student kommer jag kunna sjunga, för då finns det ingenting att sakna, jag kommer kunna stå där med ett leende. I år skulle jag bara stå där med rödgråtna ögon och mascarafåror, det känns inte så lockande måste jag säga. Dessutom är jag inte tillräckligt bra, till nästa år kanske jag har övat upp mig lite, förhoppningsvis.

/ W

Små söta ord
Postat av: Emma

Haha du slipper, men bara för denna gång! ;)

2009-05-21 @ 22:56:52
URL: http://blajeans.blogg.se/
Postat av: aaamanda!

meh! du är visst bra nog!:O:O

2009-05-22 @ 00:26:12
URL: http://amandasundin.blogg.se/
Postat av: 47

min dörr står öppen^^

(och du är visst bra nog)

2009-05-23 @ 21:17:19
Postat av: BJERNHAGEN

haha! måh, men tack ;D

2009-05-24 @ 16:49:10
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0