090520: I'm jealous of the moon


Är jag en hemsk person om jag säger att jag är riktigt glad att jag inte var på skolan på mina älskade vänners mösspåtagning? Well, in that case, I'm the worst person you'll ever know.
Jag skulle inte ha stått ut, jag skulle ha fått panikångest, jag skulle vara så otroligt rädd, för oavsett så är jag rädd, att bli bortglömd, att jag är den de aldrig kommer kunna komma ihåg namnet på. En nobody.

/ W

Små söta ord
Postat av: amanda!

jag visste att du inte ville vara där, och det gör ingenting, men på den "riktiga" studenten måste du va! Du får inte lämna mig ensam i min livräddhet vännen! ( bunkdaaag i helgen!) <3

2009-05-20 @ 18:50:48
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0