090517: I've heard the rumors, I've started fires


Att det ska göra så satans ont!

Jag förstår verkligen inte att ni vill umgås med mig som är yngre, jag känner mig bara som en jävla börda för er. Jag kan inte göra si, och jag kan inte göra så, för jag är inte 18.
Att gå på krogen för att umgås kan jag inte.
Jag tar mig inte in nånstans för att se ett band.
Jag är liten, oanvändbar och värdelös.

/ W

Små söta ord
Postat av: amanda!

ÄR DU INTE ALLS DE!!:O jag hade stannat kvar med dig om du hade sagt någe ju vännen ._.

2009-05-17 @ 01:26:44
URL: http://amandasundin.blogg.se/
Postat av: Erika

Du borde va med oss ju, där är vi på fest med alla och vi går sällan ut på krogen. Skönt häng med folk ja vet du känner. Jag då som är äldre än alla och kommer in sj överallt. Näe då e d bättre man kompromissar och umgås. Det är ju med sina vänner man vill va med sedan vart spelar inte så stor roll för oss. Puss

2009-05-18 @ 12:15:34
URL: http://macae.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0