090504: The sky's a different blue


Ibland vaknar man upp och känner att allt är meningslöst, det händer alla, och man klarar sig alltid. Det är vad jag sitter och intalar mig själv, för den här dagen har inte varit bra på något sätt.

Jag vill inte vara kvar här, jag vill till hjärtat, men det verkar ju fan vara omöjligt innan skolavslutningen, och efter den så jobbar jag 4 veckor, jag vet inte hur han kommer jobba, hoppas bara att det inte krockar.

Små söta ord
Postat av: Erika

Jag tar med dig hit när vi åker hem igen efter att vi varit upp sätter dig sedan på en buss och ger busschauffören strikta order om att du ska åka dit där det går buss el tåg till jkpg. Sedan är det klappat och klart aight. ^__^

2009-05-05 @ 08:21:25
URL: http://macae.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0