090621: D'oh!

Jag blev utmanad av Amanda den jäkeln!
Regler: De som blir utmanade måste svara på frågorna och vidare utmana 5 personer!

FEM SAKER OM DIG SJÄLV.
1. Är du singel?: Njet.
2. Är du lycklig?: Ja-a!
3. Är du uttråkad?: Inte för tillfället.
4. Är du ledsen?: Inte alls!
5. Är dina föräldrar fortfarande gifta? De har aldrig gift sig, de är dock förlovade sen 18-19 år tillbaka.

FEM SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV.
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Yes!
2. Har du någon gång blivit sårad?: Jag har nog mest lyckats såra mig själv.
3. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Njet.
4. Är du kär?: Yes!
5. Vill du gifta dej när du blir stor? Men nääääe!

TVÅ ALTERNATIV
1. Facebook eller blogg? Blogg.
2. Katter eller hundar? Kan inte välja! :O
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Jag har mina stjärnor <3
4. Coca-Cola eller Pepsi ? Pepsi!
5. Pengar eller lycka? Lycka!

FEM "HAR DU NÅNSIN..."
1. Hoppat Bungee Jump? En gång. ALDRIG mer.
2. Ljugit för någon du tycker om? Det har väl hänt.
3. Gjort bort dig offentligt? Ja.
4. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Hmm, alltså... näe.
5. Velat försvinna?  Yes.

FEM SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Amanda igår!
2. Telefonsamtalet du fick?: Robin.
3. Personen du smsade?: Christoffer S.
4. Du kommenterade?: whatta?
5. Du tillbringade natten med?:  Ida.

Jag utmanar ;

Erika, Emma, Sanna, Anna C och Emmie!

Små söta ord
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: alright! ja det kan jag förstå... okey. nej jag har tänkt att det inte borde vara så svårt, åtminstone inte med de här helplatta nertill :)

2009-06-21 @ 14:12:42
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svar: Men Weraaaa xD jooo det blir ju jättehalt och man bara stapplar fram ;) Iofs, vintern i Sthlm kanske funkar, men inte ishalkevintern här i Norrland ;)

2009-06-21 @ 16:38:36
URL: http://komigensofie.blogg.se/
Postat av: HERMELIN

superfin blogg ! :D

haft en bra dag ? :)

2009-06-21 @ 22:10:37
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0