090620: Och hat växer alltid inåt först och sen utåt


Dagens kliché: Jag är så trött på den här hålan!

Ja, idag är det så! Jag har tappat allt jävla intresse för det som händer här. Jag vill ha nya människor, nya händelser, nya miljöer, nya hus! Festerna här känns inte det minsta lockande längre, för alla fester är likadana hela tiden, oavsett vart de är och vilka som är där. Allting här uppe snurrar runt i ett jävla hamsterhjul, ingenting förändras.

Jobbet är rätt enformigt, men jag slipper tänka på allt utanför iallafall. Så just nu är det min enda flykt, tills jag får åka till hjärtat. Men efter det då? Ja, skolan väntar ju, och förhoppningsvis går det bra, utan några större draman. Jag kommer antagligen kunna träffa hjärtat lite oftare, har jag tur lyckas jag få tag på nån sysselsättning som roar mig.

Men just nu, så gör hela det här hamster-hjuls-samhället mig så galet less och trött, jag skulle kunna sova bort hela dagarna, men jag bör träna också... det är bara 3½ månad kvar. Men vart finns orken till det när allt är som det alltid varit?




/ W


Små söta ord
Postat av: 47

Jag vill ha nya människor, nya händelser, nya miljöer, nya hus!



Jönköping ftw

2009-06-20 @ 22:13:49
Postat av: aaamanda!

det är ju DU som är strömsunds Elit, faktiskt! resten är ganska ovärda ett samtal, så det så! ^^

2009-06-21 @ 01:57:43
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0