090613: Look at me, I'm Sandra Dee!


När jag ändå är inne på Barbies, så kan jag passa på att visa de Grease-barbies som finns!

  

  

  



Uppifrån;
- Grease® Sandy Barbie® Doll (Race Day)
- Grease® Sandy Barbie® Doll (Dance Off)
- Grease® Rizzo Barbie® Doll (Race Day)
- Grease® Rizzo Barbie® Doll (Dance Off)
- Grease® Frenchy Barbie® Doll (Race Day)
- Grease® Frenchy Barbie® Doll (Dance Off)
- Grease® Cha Cha Barbie® Doll (Dance Off)

Alla bilder kommer ifrån ; Barbíecollector

Små söta ord
Postat av: Grimgoth

Underbart med fler människor som har lite inför pannbenet.

Nyfiken som jag är så måste jag också fråga hur du hittade mej.

Hoppas också du tittar in igen och gillar min övriga inlägg :D

2009-06-13 @ 15:42:35
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Härligt att se dina kommetarer hoppas du kommer då följa mej på min resa i bloggen, kommer bjuda på många fler härliga inlägg ;)



Tack så hörs vi!



(inom kort kommer en Coverama III, kolla in dom öviga innan, Film specialen är annars en hit)

2009-06-14 @ 01:54:19
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0