090709: I wont let this build up inside of me


Har varit relativt social under onsdagen och torsdagen trots att jag jobbat. I onsdags fick jag ett välbehövt besök på jobbet av min underbara kusin! Vi har väl aldrig snackat "på riktigt" alltså, djupa grejor och så. Men nu föll det sig naturligt, och vi är nog rätt lika hon och jag. Det känns underbart att ha fått tillbaka henne iallafall, nu släpper jag dig inte!

Efter det så gick jag till min moster och satt där och var social ett tag. Sen kom jag hem och var med Marielle! Söttösen min! I torsdags (igår var det visst) så gick jag till min mormor och fikade med henne, sen gick jag till Bälla och Joel där Bälla klippte mig. Nu ikväll ska jag träffa dem och hänga med dem på dunder, Anna C skulle höra av sig också, sedan så är det ju en risk att man träffar en hel del folk där också. Imorgon blir det bröllop, trevligt värre.

Nej nu jävlar, nu ska jag ta tag i mig själv och vara en glad blondin!

Små söta ord
Postat av: Anna

Ja vi såg ett litet tag iaf, förlåt att det inte blev längre :/

2009-07-11 @ 15:47:39
URL: http://menotreal.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0