090827: The moment I stop to think

4 dagar avklarade, bara 287 to go!
Det är en evighet kvar, det har inte ens gått en vecka och jag känner mig så negativ och gnällig, men det känns verkligen inte bra. Jag vet inte hur många ur klassen som läser min blogg, antagligen inte så många, och de bör väl känna på sig om de är träffade, men jag ogillar verkligen våran klass. Jag ogillar att lärarna är så slappa. Inget känns seriöst ALLS!

Och att jag bär tanken på att jag vill bort härifrån 24/7 gör väl inte saken bättre. Imorgon ska jag prata med min syo, se om jag kan få läsa ett par ämnen via komvux, ca 200 poäng, så att jag inte behöver läsa klart GeMu'n, den känns verkligen inte nödvändig, inte för mig, inte ett dugg. Självklart måste jag skriva på något papper om att jag läser ett specialanpassat program, ta bort engelska B från schemat, även mentorstiden.

Bleh, jag kommer tryckas ner om jag ska vara här hela tiden.


Små söta ord
Postat av: 47

eng B är jättrnertvöst för mig ;(

men det är ju typ sista tiden i snöland; du kan ju dra sen^^

2009-08-28 @ 21:44:15

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0