090815: Så jag sjunger en sång och låtsas att jag är där du är

Just nu sitter jag mitt ute i ingenstans, alldeles vid skogen och alla dess älgar. Jag är alltså hos Tommy och Anna-Greta.
Har hjälpt dem att kolla efter hus (kring småland) och imorgon ska jag och Anna-Greta börja städa lite, putsa fönster och så. Jag ska sova i en liten stuga de har på gården, tokmysig, men jag som är paranoia personifierad har lite svårt för det. Hade hjärtat sovit där med mig hade jag inte varit (lika) rädd.

Just för tillfället är jag inte ett dugg rädd, då jag har en stor svart Rottweiler nedanför mina fötter. Mysvovve är vad han är! Btw så borde jag kanske förklara mitt blogguppehåll, det är nämligen så att min dator var totalt inkompetent och vägrade fungera. Så nu har min far beställt en ny dator och ny skärm till mig. Så till veckan börjar jag blogga som vanligt igen.

Jag har börjat vänja mig vid att jag faktiskt är titulerad som "flickvän" nu, och det känns riktigt, riktigt bra faktiskt. Han är verkligen helt tokunderbar, och jag kan ännu inte förstå vad jag gjort för att förtjäna någon som honom. Jag menar, om någon faktiskt gör att jag tar åt mig, om än bara till en tiondel, av komplimangerna han ger mig, så har han något speciellt. Och att människan får mig att le bara av att jag hör hans röst, eller ser hans osäkra leende, är ju bara pluspoäng.

Många har varit på mig och sagt att det här förhållandet aldrig kommer hålla, vilket jag inte tror ett dugg på. Så länge kärleken är stark så håller vi nog ihop, nu när jag väl varit ner kommer jag kunna åka ner oftare, jag kommer förhoppningsvis lyckas lura upp honom hit också. Och nu medan jag skriver det här får jag fjärilar i magen, känner hans doft, och känner hans armar omkring mig. Jag toklängtar efter min prins.




Små söta ord
Postat av: 47

folk är alltid så negativa om andras förhållanden, men deras egna är det aldrig något fel på. skumt

2009-08-16 @ 01:26:31
Postat av: Sanna

Du ska göra det du tycker känns bäst, end of story. :)

2009-08-17 @ 00:20:32
URL: http://korkadtomochglad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer alltid att vara ni, ja iaf tills tiden tar slut och då får ni ju ta det nu. Sådant ska man inte tänka på när man har varandra. Det kan man stoppa undan och ta fram då det sker.



Jag tycker du ska njuta av ditt nät ragg som blev så mkt mer än så och det andra säger som är negativt kan du spola ner i toaletten.



Jag har haft min gos i tre år trots nät träff första gången, det kan hålla också det behöver inte alltid gå illa bara för att det är via nätet. Hallå vi är in the 20´s ffs =D.



PUSS

2009-08-17 @ 20:32:28
Postat av: Erika

Det kommer alltid att vara ni, ja iaf tills tiden tar slut och då får ni ju ta det nu. Sådant ska man inte tänka på när man har varandra. Det kan man stoppa undan och ta fram då det sker.



Jag tycker du ska njuta av ditt nät ragg som blev så mkt mer än så och det andra säger som är negativt kan du spola ner i toaletten.



Jag har haft min gos i tre år trots nät träff första gången, det kan hålla också det behöver inte alltid gå illa bara för att det är via nätet. Hallå vi är in the 20´s ffs =D.



PUSS

2009-08-17 @ 20:32:54
URL: http://macae.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0