090424: Those little things that makes you smile in your sleep

Åhh!
Vårsolen värmer verkligen nu, och det är h-ä-r-l-i-g-t!
Dagen har faktiskt varit rätt så okej i största allmänhet. Först och främst hade större delen av klassen nationellt prov i Engelska A, så jag satt och samtalade med Simon. Vi hade faktiskt rätt trevliga diskussioner, och tänk att han, som jag verkligen inte klarade av i början, är den av mina vänners pojkvänner jag har mest gemensamt med.

Efter det så hade vi ARL där jag kämpade med ett elektricitet-prov. Och helt ärligt, jag är sämst på det! Gerd skrattade bara åt mig till slut. Men jag gjorde det! Nu har jag bara HLR kvar, sen är jag klar med kursen!
Sen så var det svenska, där jag inte gjorde ett dugg, eftersom jag inte hade någon uppgift att göra.

Efter lunchen gick jag och Ida upp till Gula och satt på en av 'balkongerna' och fick sällskap av Amanda och hennes gitarr. Jag satt där i ca 45 minuter, och fick färg! *happy face* Sånglektionen gick tillochmed bra.

När skolan var slut gick jag till min mormor, eftersom jag hade beställt middag där. Vi pratade lite om saknad och annat som är jobbigt. Sen gick jag till min moster och mina kusiner där jag studsade runt på studsmattan, gjorde milkshake och såg på Madagascar 2. Det har i korthet varit en bra dag.

Nu önskar jag att jag inte var ensam den här helgen, och att Sverige kunde vara lite mer ihoptryckt.
Då hade det varit perfekt.

/ Wera

Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0