090421: Girls, be ambitious!


Urgh.
Imorse vaknade jag, satte mig upp och kände mig riktigt yr. Tänkte väl något i stil med att ; "Jamen det går över, det brukar det göra". Well, så var inte fallet. Har hindrat mig själv från att spy hela dagen, det är ju nästan som att det skulle vara en riktigt grotesk bakfylla, men det är ju inte ens det. Så jag skippade skolan idag, och kunde inte vara med Lina. Men det tar vi igen någon annan dag!

Har suttit och kollat igenom utbildningarna som finns på Mittuniversitetet, trots att jag verkligen inte vill gå där så är det trevligt att se vad som finns. Jag tror stenhårt på att jag ska söka några helt olika utbildningar, för vem vet, jag kanske ändrar mig. Jag har ju iochförsig alltid min backup-plan, att bli teckenspråkstolk.

Satt just och tittade lite i Kenza's blogg, och jag inser inte hur  man kan finna den intressant. ( Förlåt Emma btw! ) I mina ögon är det bara en ren fjortissmörja och brat-varning. Men visst, människor fascineras, så det är väl ... konst?

/ Wera

Små söta ord
Postat av: Doc

Isch, hoppas du känner dig bättre snart. Haha, ang. Kenzas blogg kan jag bara hålla med. Men den riktar sig nog till en annan åldersgrupp än min har jag tänkt.

Jodå, jag har en hel del böcker av Koontz också. Några böcker är extremt bra men på det stora hela gillar jag King bättre. Jag får ibland en känsla av att Koontz skriver efter något slags "recept". Stommen i hans berättelser påminner ofta om varandra om du förstår. King skriver mer varierat.

Har du läst John Ajvide Lindqvist?

2009-04-22 @ 08:46:10
URL: http://docat.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0