090411: She's a good girl, crazy 'bout Elvis

Mina böner har blivit hörda, och man ser verkligen hur snön försvinner lite för varje dag. Igår och idag har det varit riktigt bra väder med mycket sol, och det passar allt från snöfrälsta skoteråkare till såna soldyrkare som mig. Jag menar, hur underbart är det inte att kunna gå omkring i bara ett linne, utomhus, utan att frysa? Precis.

Dagen har jag spenderat hemma med min trappmaskin, mina vovvar och min älskade musik. Jag har även lyckats göra ett kosmetiskt misstag, men förhoppningsvis behöver ingen se det innan jag har löst det igen. Min jakt på en vår/sommarjacka är helt hopplös. Dels så har jag världens beslutsångest, dels så krockar mina tankar, ni vet de som tänker förnuftigt att "den där är säkert lite för kall för att ha här uppe", och de som tänker i fashionbanorna så som "men den skulle vara riktigt snygg till det mesta i min garderob". Vi får väl se vart det slutar.

/ Wera

Små söta ord

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0