090409: It's raining all the time


Nu när jag äntligen har fått påsklov så bestämmer sig vädret för att visa alla sina ansikten. Jag slår vad om att det endast är för att jag hade planer på att ta med vovvarna ut på en promenad. För det fanns faktiskt hopp om att solen skulle visa sig där ett tag, sedan började det regna och nästa gång jag tittade ut genom fönstret så snöade det.
Suck.

När jag insåg att det inte skulle bli promenadväder så funderade jag på att städa huset, men det kändes inte särskilt lockande med tanke på att jag är alldeles för utvilad efter ca 18 timmars sömn. Så istället så tänker jag ge mig på att träna lite på sångläxan, och sen kanske även träna in några andra låtar. Det kanske inte är en så dum idé trots allt.

/ Wera

Små söta ord
Postat av: Emma

Haha vilken tur att jag inte är ensam ;)

Även att jag gav upp det hela med att fixa själv, laddade ner en istället. Mycket, mycket mindre jobb ! :D

2009-04-09 @ 21:26:53
URL: http://blajeans.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0