090409: And I know it's a wonderful world...


... but I cant see it right now!
Just nu består våran värld av slask, någon form av snö, vattenpölar och lera. Åh, underbara vårvinter! Eller så inte. För tillfället tror jag att det snöar, det ser så ut i ljuset av gatulampan iallafall. För såpass är det ju, att jag kan ju inte klaga på att jag bor på en plats utan gatulampor, för det skulle ju vara att ljuga. Så ett stadspoäng till denna lilla håla!

Men nu är ju grejen den att jag i stort sett bor i skogen. Och som ni kanske förstår så är det verkligen inte min favoritplats. Jag håller mig hellre till städer med konstant ljud och ljus, utan älgar. Än så får jag väl trösta mig med att jag bara har 14 månader kvar här uppe. En sista norrländsk sommar.


/ Wera

Små söta ord
Postat av: Emma

Bor i skogen jag å ;)

Ja det har varit väldigt tyst härifrån denna blogg nu ett tag :p Nu är min design färdig, haha. Även fast jag inte gjort den själv ;)



klicka på uppdatera i webläsaren så kommer den mest troligt fram :)

2009-04-09 @ 22:14:56
URL: http://blajeans.blogg.se/
Postat av: Emma

ja, precis som jag ;) haha nej jag skojjas :D

2009-04-09 @ 23:13:24
URL: http://blajeans.blogg.se/

Skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

:

Trackback
RSS 2.0